Skip to content

CaixaBank, elegit ‘Best Bank in Spain 2012’ per Euromoney

L’entitat preveu superar abans d’acabar el 2012 la xifra de 800.000 accionistes

El premi reconeix la solvència financera i la solidesa comercial de l'entitat i el fort creixement experimentat en els últims anys, sense abandonar els seus valors fundacionals.

CaixaBank és líder al mercat espanyol amb més de 13 milions de clients.

CaixaBank ha estat guardonat com a ‘Best Bank in Spain 2012’ per la revista financera Euromoney. La publicació britànica ha valorat la solvència financera de l’entitat i el fort creixement experimentat en els últims anys, sense abandonar els valors corporatius fundacionals de la institució.

El premi de Euromoney Magazine –concedit el passat 6 de juliol en un sopar de gala celebrat a Londres– reconeix també la gran fortalesa comercial de CaixaBank, líder al mercat espanyol amb més de 13 milions de clients i més de 6.000 oficines, i uns actius de 342.000 milions d’euros. A més, CaixaBank preveu superar abans d’acabar aquest any la xifra de 800.000 accionistes.

Isidre Fainé i Joan Maria Nin, president i conseller delegat de CaixaBank

Lideratge en banca en línia
CaixaBank, presidida per Isidre Fainé i el conseller delegat Joan Maria Nin, ostenta també el lideratge en banca en línia, amb 7,1 milions de clients, en banca mòbil, amb el major nombre d’usuaris de serveis financers a Espanya (2,5 milions de clients), i en banca electrònica, amb 10,3 milions de targetes emeses.

Isidre Fainé ha agraït el premi, assegurant que guardons com el concedit per Euromoney reforcen l’objectiu de l’entitat de “mantenir un alt nivell d’exigència per a crear valor per als nostres accionistes i oferir el millor servei possible als nostres clients”.

Segons el president de CaixaBank, “els temps canvien, però els principis d’actuació del nostre Grup, basats en el lideratge, la confiança i el compromís social, es mantenen ferms i ens permeten tenir una orientació estratègica clara”.

Per la seva banda, el conseller delegat de CaixaBank, Joan Maria Nin, ha destacat “la necessitat de consolidar el lideratge actual de CaixaBank a Espanya a través d’un creixement sostenible en tots els segments especialitzats del mercat de banca de particulars, banca privada i de empreses”. Nin ha afegit que “hem de seguir apostant decididament per la innovació, clau per donar el millor servei de qualitat als nostres clients” i que “només una visió del negoci a llarg termini, coherent, sostenible i responsable és la garantia per a un projecte futur de èxit”.

CaixaBank comparteix amb el seu accionista majoritari, el Grup la Caixa, el fort compromís social que es desenvolupa a través de la Fundació la Caixa, segona fundació d’Europa i cinquena del món, amb un pressupost anual de 500 milions d’euros.

Banc més innovador del món

A més del premi Euromoney al Millor Banc a Espanya 2012, l'entitat va rebre fa uns mesos el premi al Banc Més Innovador del Món, en els Global Banking Innovation Awards, promoguts pel Bank Administration Institute i Finacle.

Així mateix, l'associació internacional de caixers, ATMIA i la revista Cards & Payments, van atorgar a CaixaBank el Trailblazer Award a la millor innovació de l'any en el sector financer a Europa, pel desenvolupament del primer caixer "contactless".

La revista Euromoney, fundada el 1969, és reconeguda mundialment com una publicació especialitzada en notícies de banca internacional i financera.

Compta amb més de 140.000 lectors, entre els quals s'inclouen professionals de les finances, dels negocis i d'institucions governamentals de tot el món.